15 mars 2009

22:19

Födelsedagskalas idag, var trevligt, åt småkakor och "neger"bollar, så himla gott.... Hade en diskussion om d e ok att kalla dem det o det tycker jag, det är ju inte vad man säger utan hur man säger det som en av älsklings amerikanska vänner sa till mig en gång, citat "o jag vet att du inte menar ngt illa :) "...... SÅ jag kallar dem det som man hört sen man var liten..... Finska pinnar e ju ok att säga...

Var inne på kusinens blogg, sicken söting hon skaffat sig :) så nu kan man säga att hon också blivit "mamma".... kul för henne o som jag skrev JÄTTESÖT vovve............

Måndag i morgon igen ska inte göra ngt särskilt, fika med en väninna o sen bara slappa, träning igen på tisdag så det ska bli kul nu när förkylningen äntligen släppt igen....

Godnatt!!!!!!!!!!

 


Inga kommentarer: