19 mars 2009

18:57

Nu sover lillan en liten stund o jag får lite "egen"tid utan man o barn.... 

Jobbet ringde innan idag o undrade om jag vill jobba lite i sommar o jag tackade ja till 3 veckor, ska bli ganska kul plus att jag kan spara lite på dagarna och få lite mer pengar just då :) Vill ju inte att lillan ska börja på dagis allt för tidigt så det e ju bra att kunna spara lite på dagarna, efter hon blir ett år måste jag ju ta ut 5 dagar i veckan för att inte förlora min SGI (sjukpenninggrundande inkomst) så lika bra att snåla nu....

Idag har vi varit o tränat, var kul att komma igång igen efter förkylningen..... Man behöver röra på sig....

Efter träningen var vi o hälsade på en av mammorna som bor i Stångby, o fikade lite som vi brukar göra en gång i veckan, trevligt att ha något att göra varje vecka....

När vi kommer hem nästa vecka tänkte vi ev gå på bio på onsdagen, träna på torsdags förmiddagen o sen träffa en av mina väninnor o ta en tur på Panduro Outlet (me love!!!!!!!!!!!!!!). Sen ska vi hem till henne o scrappa lite :) Fredagen blir det middag hos en av älsklingens kompisar o lördagen är det inflyttningsfest.... Full rulle hela veckan skulle man kunna säga :)

Men nu blir det "bara" tv slappande, eller surfande på nätet...... tills lillan vaknar igen o vill ha sällskap......

Puss o kram


Inga kommentarer: