30 mars 2009

11:43

Bakar hallonmuffins... Tog brun farin istället för socker så får se hur det artar sig :) Muffins har blivit min nya favorit :) Snabbt o lätt o kan varieras hur mycket som helst efter det man har hemma :)

Mamma o Pappa kommer på fika så det är anledningen :)

Fick ännu en tårtbeställning igår :) Till en student, som gillar rött o svart o hårdrock :) Ska bli kul o intressant att göra :) Tycker det e så himla kul!!!!! Ska bara lära mig att mice an placea så jag slipper hålla på långt ut på natten o gör dekorationerna i sista minuten,,,, men man lär sig, som jag skrev så e jag ju fortfarande nybörjare!!!!

Var på 7-års kalas igår o det var trevligt, dock tror jag att lilla loppan blivit sjuk igen, rosslig i halsen o tok lessen på kalaset..... sen att jag inte fick henne när hon började gråta utan när hon var hysterisk bidrog säkert med.... Visst att alla vill väl o hålla henne men tycker det är bättre att jag tröstar henne o sen kan folk hålla henne när hon e glad igen..... jaja

Kram....

Inga kommentarer: