26 mars 2009

08:51

Lillan väckte mig halv 8 idag, mänsklig tid = not!!!!! men men... 

Idag ska jag till min väninna o scrappa lite, ska bli kul, vi ska även besöka Panduro outlet i Malmö, ska bli skojjigt!!!!!!!!!

Sen ska jag hämta min bror o köra till Sandby för middag, älsklingen ska nämligen dyka idag o vill inte äta själv :(..... 

Matade lillan med potatis igår o filmade hennes något besvärade min, hihi var kul!!!!! Idag blir det "burkmat", majs o potatis :) lättare att ta med till mamma......

Blivit inbjuden till återträff från 9:an, på skeppsbron, så nu har jag ett mål med träning o så, o ska fixa frissan innan mm, vill ju se så bra ut som möjligt :) Såklart!!!!...

Var på baby bio igår, såg "dumpa honom", var helt ok för att vara en "chickflick"

Jaa.... frukosten hägrar verkligen nu, får nog inte sovit mer ändå så, men lillan kommer väl o slockna vilken sekund som helst..... 

Inga kommentarer: