23 mars 2009

09:00

Då är man i Stockholm o slappar.... Resan upp gick så himla snabbt, eftersom vi tog med datorn så kunde vi kolla på film hela vägen o d var najs!!!!! o lillan skötte sig utmärkt hela vägen också!!!!!!!!

I lördags åt vi på Aquavit o det var jättegott!!!!! o faktum är att vi åt där i söndags med...... lyx ala max!!!!!! Men men ser detta som en minisemester så det e ok..... 

Så söt vår kära tös börjar bli nu, hon har upptäckt sina fötter o kan sitta o stirra på dem i evigheter, eller så ligger hon på magen o undersöker en kloss hur länge som helst :) o biter o känner o klämmer o tittar runt om den för att verkligen fatta vad det är för något....

Idag ska vi gå en promenad o se om vi kan hitta den där scrapbookingaffären som jag hittade sist jag var här. O älskling e ju på kurs ända till 17 så har tid på mig... o kanske kanske kan jag ta ett bad när lillan sover, finns ju en pool på taket på hotellet så kanske det funkar, men vet ju inte....

Hmmm, det snöade ute igår natt o idag e det helt vitt så om jag ska bege mig ut får jag nog pälsa på mig ordentligt, o lillan med.... Men först ska vi slappa lite här på rummet.....

Kram

Inga kommentarer: