03 mars 2009

13:00

Tränat idag igen :) andra gången i år, lite stolt e jag allt!!!!!

Ska städa lägenheten idag, mindre kul men får besök ikväll så då kan man inte ha en massa tvätt över hela golvet, tvättade igår men hade så mycket så vi hann inte klart å då har vi ändå 5 timmars tvättid, får väl ta en ny tid i slutet av veckan :) Dessutom känns det som vi har värsta grustaget här hemma med vagnen som drar in sååå mycket grus mm.

Å så e d snart dopet, men prästen har inte ringt än så undras jag om det blir ngt, hoppas d annars blir d ju lite pinsamt med inbjudningarna å allt.... hihi.... Dock har vi ju lokal så det ordnar sig nog....

Bullarna mina blev såååå goda igår, o muffinsen med, dock tror jag det var ett "matmuffinsrecept" så de blev inte så söta men det var ju bara bra....

Ja i morgon är det bvc träff å då ska vi prata om smak portioner, ska bli intressant, ska bli kul sen å se lillans min när hon får börja äta lite "riktig" mat istället.....

Ikväll e d mitt favvoprogram, eller iallafall ett hyfsat roligt program, Mästarnas mästare.... kul faktiskt!!!!

Kram på er


Inga kommentarer: