27 mars 2009

11:51

Fredag o älskling e hemma med oss....
Idag ska vi bla köra ut o handla lite o sen är vi bjudna på middag hos vänner :) Najs....

Igår var jag hos en kompis o scrappade lite o det var trevligt!!!!!!!!! Sen körde jag till Sandby o åt middag, köttfärspaj.... mums... O till efterrätt blev det våfflor som var mycket godare än de jag gjorde på våffeldagen!!!! Mammas mat rules!!!

Kollar på Rachael Ray...min idol!!!!! Hon har konstiga djur på besök o just nu är det ett jättesött djur som jag tyvärr inte fick reda på vad det var.... men sött var det!!!!!

Snöade som tusan igår, helt bisarrt!!!! Så när jag skulle köra hem från Sandby såg jag typ 5 meter framför mig!!! Känns som Året har flyttat fram så julen egentligen borde vara i Januari osv, ska vi kanske starta ett uppror o få någon att flytta fram det hela lite :) SÅ man typ har två Januari ett år så borde det ju bli rätt.....

Lillan e lessenbye bye...   

1 kommentar:

Jeanette sa...

Usch min kära kusin! Du kan inte på allvar ha Rachel Ray som idol. Möjligtvis hennes matlagning men inte henne som person?! Eller? Känn nu ingen press att säga nej. *hahaha* Kramar ps. jag skojar. Du får gilla vem du vill. ;)