10 mars 2009

19:56

Klockan e kväll o nu börjar Mästarnas Mästare..... Kul program!!!!! Har blivit rejält förkyld o nu när man har barn kan man inte ligga en hel dag i sängen o tycka synd om sig själv så d e bara o bita ihop.....

Dopet på lördag, har skrivit en shoppinglista idag som ska inhandlas i morgon så att gästerna får någon mat, snällt av mig ;) 

Har gjort två tavlor till lillans mormor o farmor idag :) JA lite tacky jag vet men gulliga bilder så tänkte att de nog blir glada :)

Började även fixa lillans "boken om mig" men hann inte så långt, hon har varit helt tokarg idag, vet inte vad det är med henne, e säkert inne i någon "fas" eller ngt, hoppas det går över till lördag dock, när pappa/morfar skulle hålla henne igår blev hon nästan otröstlig, ja jag vet inte..... hon kan ju inte precis berätta vad felet är heller så m,an får gissa sig fram..... Men nu sover hon så jag kan vila mina armar lite :) Men son jag skrivit innan, hon e en sötis ändå !!!!

Har fått en tårtbeställning till :) Kul!! Så nu har jag för närvarande 10 tårtor som skall göras (till 5 olika tillfällen där lillans e 2 av dem :) )

Nä nu kallar tv-n

Kram

Inga kommentarer: