13 mars 2009

08:56

Tidigt uppe pga av lillans snörvlade, som hon kunde somna om till o Älskling med men inte jag..... Ja nu e han hemma på fredagarna, sååå lyxigt!!!!!

Idag blir en busy dag, ska lägga ihop tårtorna o smörgåstårtorna, handla dricka, mjölk o bordsdekorationer till dopet och städa lägenheten som som vanligt ser för *piiiiip* ut.......

Sitter o tittar på nyhetsmorgon o får förhoppningsvis se en skymt av en väninnas pojkvän som ska vara med o laga mat om han inte redan gjort det.....

Mysigt o vara uppe helt själv, o få lite "egentid" som inte e så vanligt nuförtiden..... Ska kanske passa på o pyssla lite när jag inte blir störd hela tiden, håller ju på med en "mina första år" bok till lillan så det blir ju lite pysslande, å så som jag e så gillade jag inte de "färdiga" böckerna pga att jag vet att man kanske inte skulle skriva in allt som det stod i dem så jag gör en egen där det inte blir några "tomma" sidor :)

Jaja nu ska jag sätta kamror på laddning så man inte står där i morgon utan batteri, som skulle vara typiskt för mig...

Kram

Inga kommentarer: