24 mars 2009

10:22

Ja då ska man lämna denna stad ikväll.... Har varit najs med lite "semester". Behövs ibland. Gick en jätterunda igår o ska gå till Söder idag, tar typ 40 min härifrån..... så får lite motion idag med.. Ska titta i en affär som heter Skapa Hobby så det ska bli kul.... Har ju lite tid på mig, ska träffa älsklingen vid 16, 16:30 o sen går tåget typ vid 18, 18:30.... Kommer inte riktigt ihåg när det går.... Men får lämna bagaget här tills dess så det e ju najs....

Igår träffade vi älsklingens kompis å käkade Indiskt, det var gott som tusan! O kul o se honom, han flyttade upp här för ett halvår sen för jobbets skull o har precis kommit iordning nu :) 

Igår när jag var ute o promenerade så såg jag en lägenhet på Östermalm som skulle gå på ca 19 miljoner kronor, Galet!!!!! finns det människor som lägger så mycket på en lägenhet, tydligen!!!!! Blir jag rik ska jag också köpa en lägenhet på Östermalm bara för att......

Well well nu vaknade lilla loppan så dags att leka lite med henne :) 

Inga kommentarer: