29 mars 2009

10:57

Söndag o jag ska skicka iväg min ena tårta..... Hoppas de gillar den, alltid lika nervöst o inte veta vad de kommer att säga..... men men.....

Har shoppat loss o gått emot mina egna principer att inte köpa nya grejjer när de gamla funkar alldeles perfekt...o inte e speciellt gamla heller.... men någon gång ska vara den första o undantaget bekräftar ju regeln.....Vad har jag då shoppat kan man undra.... Jo en Iphone, hur cool som helst men kan inte börja använda den förrän jag fått mitt simkort (6/4) så kan säga att det blir min födelsedagspresent...... 

Ska på kalas idag till Älsklings systerdotter som fyller 5 eller 6 idag... kul!!!! Ska bara fixa en present också....

Lillan ligger här i mitt knä på magen o knorrar, vet inte riktigt vad hon sysslar med :) Sötisen....

Å jo jag gillar faktiskt Rachael Ray tro det eller inte, ok kanske inte idol men en skön människa.... 

Uppdaterar min kakblogg senare med min tårta jag skickar iväg idag, så spana in den, inte som jag hoppats på men men lite sent o ändra på den nu, kom på så många idéer efter att jag gjort den så jag skulle kunna gjort en mycket bättre nu men hinner ej så, man e ju fortfarande nybörjare så man får väl göra sina fel.... :)

Kram

Inga kommentarer: