09 maj 2008

10:11

Ännu en solig dag o jag e glad :) kan man vara annat när solen skiner o fåglarna kvittrar när man är på jobbet/hemma. Dessutom med mitt nya jobb är man mitt ute på landet, ingen stress o bara harmoni! o bara idag också sen är man ledig 3 dagar!!!

Helgen tänkte jag ägna åt att börja fixa här i lägenheten, så det är fint o snyggt innan sommaren!! Ska bli kul..... iallafall när det är klart.

Träffade P igår o gick o pratade om allt mäjligt, vaaarmt men mysigt o bara gå omkring. kollade in hennes nya boobies som såg helt naturliga o bra ut...kanske uppfattas fel nu men ja.. ni vet vad jag menar...

Längtar till Gotland i sommar o Visby, ska bli så mysigt även om man inte kommer att ha någon sommarfigur direkt :( men men sånt e livet!

Vad mer att säga, mer än att hur lycklig känner man sig inte när sommaren är här (nästan) o man e kär o glad!!!

Kram

Inga kommentarer: