07 maj 2008

12:00

DÅ var det dags för ännu en arbetsdag... ska bli sådär kul faktiskt... Men har helgen att se fram emot så det känns bra ändå!

Ska fixa här hemma först, byta lakan, diska så jag kan överraska min älskling så han slipper, o förhoppningsvis ha tid med en liten sväng i solen innan jag börjar.... så borde väl sätta fart nu men man skjuter ju alltid upp saker o ting... Tragiskt men sant...

Gjorde rabarberkräm igår som jag smaskade på till frukost, varför är man inte flitig nog o gör sånt oftare, tog 5 min o var hur gott som helst! Ska kolla om jag har några mer smaskiga bär i frysen...

Sådde fröer för några dagar sedan och de börjar redan komma upp :) Rädisor, sallad, spenat o sockerärtor, ska fixa lite fina bilder på dessa när jag har tid o lust!

Nä nu måste jag sätta fart!!

Tjiing!

Inga kommentarer: