16 maj 2008

16:45

Ännu en arbetsdag till ända o inte vilken som helst utan fredag....vilket innebär....att man jobbar hela helgen med :( men men det blir nog kul *ironi ironi*

Var o fikade med mina kära väninnor igår o det var mycket trevligt, dock lyckades jag sitta med ryggen i solen o gissa om den blev kräfta!!! Japp det blev den så stackars mig :( ;) får väl skylla mig själv antar jag som inte tänkte på den där jag satt....

Ska hämta Ä om 5 min o sen ska vi hämta hans körkort o sen ska vi nog träffa hans kompis ikväll... ska väl bli kul tror jag :) Får se....

Bröllop i morgon med tårta som ska vara portionstårtor, gissa om utmaning men sånna gillar ju jag :) såå det ska bli kul faktiskt!!! om resultatet blir bra det vill säga.... det kan man ju inte alltid garantera...

måste dra nu till Ä...

Puss

Inga kommentarer: