06 maj 2008

09:34

Så det var några dagar sedan, blir så när man jobbar helg :) Det gick dock bra så jag ska inte klaga, inga gäster som inte gillade min mat :)

Jobbade igår också o M o jag kom fram till att vi vill jobba ihopa på helgerna, o det passar ju bra då en av våra kollegor inte är så sympatisk som vi milt sagt :)

När jag kom hem igår hamdlade vi pytt i panna o hade en trevlig natt middag... Sen blev det som det brukar, halvt medvetslös i sängen o somnade pang...

Idag är jag ledig o det e himla skönt, ska sitta i solen o läsa o förhoppningsvis orka börja slipa lite på väggarna som ska göras vid, hur tåkigt själva slipningen än är! Men när det väl är klart så är det kul att måla o se resultat!

kanske skulle passa på o ta en promenix i det fina vädret också...hmm kanske kanske

Kram


15:10

Hållt på o försöka instalera ett spel på datorn( efter att jag solat i någon timme) men fattar ingenting så nu tänkte jag lägga in lite roliga bilder från vår roundtrip i USA isomras istället!!!
Håll tillgodo!


Parkering på höjden i New York
Dyr GOOD mat på Aquavit i New York Yankee Stadium MAT!? Niagra Falls Dr Snuggles??? Las Vegas o vårt hotell Grand Canyon Underbara djur!!!!!!!!!!! High road one Vinprovning i Napa Valley



Golden Gate första Vyn 
Segway Tour Jättekul!!!!









San Francisco, kallt men nice! Flygplansutsikt




Det finns massor av bilder till, tog över 1000 st men då får ni allt besöka mig för att se dem :)

Kramar

Inga kommentarer: