23 maj 2008

09:50

Tänk vad hormoner i din kropp kan göra med dig. Igår var Ä o dök med sin jobbarkompis o när han kom hem blev jag helt knäpp o började gråta utan anledning o han blev ju då lessen för att jag var lessen... Ja man är bra knäpp ibland måste jag säga.....

Spelat en del AOC o är nu level 23 så det rullar på kan man säga :)

Jobbar ikväll men är sedan ledig en hel helg!!! Ska bli så himla skönt med middag hos svärföräldrarna på söndag, mors dag.....

Har även hittat present till lillebror nu som e så cool, orange o svart går temat i, o blir bra efter hans utbildning e klar!!! Mer säger jag inte ;)

Min tomatplanta mår prima ballerina liksom mina fina andra växter, för en gångs skull..... Tur för mig, annars skulle pappa o bror mobba ihjäl mig o det vill man ju inte...

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu...pratade med en gammal kollega o vän igår, hon ringde helt apropå o det var så himla kul att höra hennes röst igen!!! Dessutom har jag lurat till mig två gamla grandare till mitt nya jobb i sommar så det ska bli skojigt att jobba med dem igen!!!!! Back to normal liksom!!!

Thats all folks!!!!

Puss

Inga kommentarer: