12 maj 2008

09:44

Solen skiner som vanligt :) o idag ska jag äntligen börja fixa lite ;)

Ska först skutta ner till stan o se om jag kan hitta en fin tröja/klänning o sen ska jag även hämta mina blood bowl gubbar. Ska även kära en tur till Arlöv o handla lite blommor till uteplatsen. Och så slipa väggar.....

Så en heldag med andra ord :)
Man är ju dock bäst på att skjuta upp saker o ting, jobbigt, vill inte vara inne när man kan vara ute osv...

Jobbar hela veckan sen från tisdag till och med måndag...jobbigt men thats life!

Kram

17:13
Hmm vad har man fått uträttat, jo jag har köpt blomjord, en blomhållare, en tomatplanta två krassingplantor eller liknande o två andra plantor jag ej kommer ihåg namnet på ;) .
Har även hämtat gubbarna... Så vad jag inte hann med var alltså klänningen och slipningen som jag skjuter upp ytterligare...



jaja sån e jag bara o acceptera!!!!

Kram

Inga kommentarer: