10 maj 2008

08:44

LEDIG!!!!!!!!!!!
Idag ska jag:
1: på picknick med en av mina väninnor myspys
2: fika med en annan väninna
3: förhoppningsvis hinna börja på att slipa väggarna i vardagsrummet så det blir lätt att måla sen....
4:Äta avsmakningsmeny med älskling på bantorget 9

en helt vanlig ledig dag med andra ord:)

Jobbade igår o shit vad iden gick lååångsamt!!! Först kom en 4 o provåt en bröllopsmeny, när de ätit sina 3 rätter kom en 4 till o åt en 4 rätters. När de var klara med hela menyn kom en 2 o åt huvudrätter o desserter och efter det kom en 2 till.... segt när de kommer så utspritt, bättre att de kommer nästan samtidigt för då är det lite action iallafall :)

Sen hämtade jag älskling o M i Malmö efter deras after work, körde vilse i den dumma staden :(, o åkte hem o såg ett avsnitt av Numbers.

ja det var det som hände igår, nu ska jag smaska i mig en risifrutti o sen ta tag i dagen :)
Kram

Inga kommentarer: