12 juli 2009

23:03

Imorgon ska jag jobba för första gången på 9 månader.... nervös som attans, känns som jag ska börja nytt jobb.... Hoppas det sitter i ryggmärgen bara... o att jag inte saknar hjärtat / hjärtanen allt för mycket, har ju bara varit ifrån henne 3h+3h+4h totalt..... snyft men men hoppas hon inte saknar mig allt för mycket heller så älskling får d jobbigt..... men hoppas innerst inne att hon saknar mig lite iallafall.....

Ja så då jobbet, vet ju inte vad som ändrats o om jag kommer ihåg hur man steker en biff mm...... men men jag klarar d nog på något sätt hoppas jag!!!!

En liten del av mig tycker det ska bli jätteroligt att få vara lite kreativ igen utan att bli avbruten utan kunna slutföra det jag påbörjar...... så kontentan är, d ska bli lite ångestfyllt roligt att jobba ;)

Efter dessa 3 veckor jag ska hjälpa till så hoppas jag att jag uppskattar ledigheten lite extra mycket, uppskattar den men inte tillräckligt tror jag, så vill njuuuta hela hösten av min lilla tös!!!!

Tjat tjat, ska sluta tjata om detta nu.....

Varit i huset idag o dragit rör så elektrikerna kan dra sina sladdar sen.... Älsklingen har gjutit igen ett hål och så har jag plastat så vi kan isolera. Lite reglar är också bytta så det var en kreativ dag idag!!!! Kul nu när man ser lite att det händer saker o ting!!!!!

nu får jag nog snart sova så jag orkar med morgondagen!!!!!

Kram kram

Inga kommentarer: