06 juli 2009

09:17

Uppdatering äntligen!!!!

Igår hade vi en underbart mysig dag, jag, min bror, min kära sambo och min dotter..... Vi åkte till Mölle och åt en underbar lunch med räkor och bröd..... Körde även in om en outlet med KostsBoda grejjer och köpte några glas till vår samling....

Annars har vi mest varit i huset och biilat (heter d så???) upp cement/betong och dragit upp isolering och golv..... men nu är vvs-arna snart klara så vi kan börja återställa det hela igen..... Det ska bli kul för det är då man äntligen ser resultat igen......

Idag är det fika med en gammal barndomsvän som gäller..... och ett snabbt bankbesök ska också hinnas med......

1 vecka kvar, sen väntar jobbet på mig i 3 veckor, ska med blandade känslor bli rätt ok men jag kommer sakna mitt pyre och min kära ngt otroligt......

Kram så länge....

Inga kommentarer: