23 juli 2009

22:46

Köpt ny bil igår... Kört 1,5 timme och vad händer... jo stenskott i framrutan.... kul=not.... men men så e livet ibland :(

Här är bilen

Jobbar 1,5 vecka nu, kul faktiskt!!! Men jobbigt, första veckan blev det 52 timmar så någon mjukstart vette katten..... Men ok o man får in lite pengar så man kan leva vidare i höst!!! SÅ hela helgen ska jag jobba med, lååångpannor till max.... jaja.... Kul för lillan dock att få mysa med pappsen!!!! o lite pappig börjar hon allt bli :) Igår lärde hon sig att vika sötisen, ser så himla gulligt ut!!!

Lillan och jag på en sten

Hmmm tycker det är skrämmande hur snabbt jag kom in i jobbet igen, sitter tydligen stenhårt i ryggmärjen!!!! Å kul tycker jag det är men dock e tiderna sådär, hoppas på det bättre när jag börjar på "riktigt" i vår....

Älskling med lillan

Var på "minisemester" i Trollhättan (passade på när vi hämtade bilen) och bodde på Alberts hotell, trevligt och gott men inte riktigt så som jag förväntat mig, dock trevligt hus och fin miljö och maten funkar...... inte "top nodge" men inte botten heller..... jaja man har för höga förväntningar ibland....

Alberts hotell

Utsikt från hotellet

Hmm vad mer kan jag säga..... bröllop i helgen, alltid lika roligt att göra fint för ett brudpar på deras viktiga dag!!!! o stämningen är oftast glad!!!

God natt på er!!!!!!!!!!!

Avslutar med att lillan fick ha en "näsa"
(som vi kallade det när jag var liten)
på sin egen näsa...
ser väl sådär förtjust ut....

1 kommentar:

Emelie R sa...

naw vilken söt bild :)