27 juli 2009

22:03

Nu kommer Älskling snart... Sitter här med världens huvudvärk och *saknar*.... Lillan sover så sött i sin säng, duktiga tösen som står upp lätt som en plätt nu mot allt...... JA lite farligt men men hon ska ju lära sig så d e bara att ha koll.... Älskar henne :)

Ledig dag idag, har varit på Byggmax, och tog en tur till Skanör och åt räkor och dessert till lunch....

Sprickan i framrutan blir bara värre o värre, skönt att den ska lagas på onsdag!!!

Jobbar långpanna 2 dagar nu, ska bli ok, efter denna veckan e jag ju ledig igen, ska bli så mysigt o jag ska verkligen njuta!!!!!!!! Så om jag klagar på att jag tycker det är långtråkigt, smäll till mig ;)

I höst ska jag även börja träna ordentligt och börja äta lite sundare igen, har gått ner mig nu under mammaledigheten.... helt galet!!!! men ska bli ändring och förbättring hoppas jag på iallafall :) Hoppas jag kan få med mig ngn som kan puscha mig lite, e ju alltid starten som e jobbigast!!!

Fått reda på att en vän ska ha barn, e så himla lycklig för hennes skull!!! Ska bli så kul!!! Håller tummarna för att allt ska gå bra!!!

Kram på er och en riktigt god natt så ska jag kurera min huvudvärk!!!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Hejhopp! Kolla funbeat.se om du vill ha träningsmotivation. :D Har precis hoppat på det själv!