24 maj 2009

23:17

Då var man ensam några dagar.....

Älsklingen är på kurs i tyskland å jag o lillan har några dagar för oss själva..... Lite tråkigt men vi överlever :) 

Kollar på Grannfejden, vilka problem vissa har....

Spelade Blood Bowl idag å för första gången så VANN jag mot älsklings kompis :) glad jag blev!!!! 

I morgon ska vi träffa mammorna å åka till mor o fars hus o kolla till det, de är också på vift, semseter en helg, de har d för bra!!!! 

N Helg e d dags för min kära lillebror att fylla år, så ska baka något smaskigt till honom.... fi får se vad d blir, har ju studenttårtor mm dessa två veckor som kommer så lite att fixa, men kul, fick även en beställning på smörgåstårtor så d e ju bra för en fattig hemmafru ;) Sen e d snart dags att börja jobba 3 veckor, å sen ska jag vara ledig igen till mars är det tänkt, skönt men ska även bli kul å jobba lite....

Ha d fint!!!! 

Inga kommentarer: