31 maj 2009

18:54

Så "dållig" jag e på o uppdatera här...

Idag har vi vatt vid huset o fixat... Jag har klippt gräset o älsklingen o pappa har rivit ner ett kök...lätt o förstöra men lite värre o bygga upp igen... men men det blir nog bra till slut... 

Har varit på en ny köks"firma" o begärt en offert, så får se om vi kan få ner priset lite o ändå få det som vi vill... PANI vääääldigt snygga kök, får se vad det blir till slut.... men bra e jag säker på att d blir :) 

Efter jobbet vid huset tog vi en liten tur till Bjärred för en liten glass o sen åkte vi hem o har slappat tills  nu... å gissa vad... eftersom det är min första "MORS DAG" så lagar älsklingen mat till mig, sötisen!!!!

I morgon ska jag fika hemma hos en väninna , tisdag likaså och onsdag e de dags för sång o rytmik,  följt av fika här hemma med lunch o kaka för mammagruppen.....  På torsdag ska jag skicka iväg min första studenttårta, 40 pers där tjejjen är hårdrockare o gillar rött o svart..... Kul men lite nervöst!!!!

Vill ni kolla in tårtan jag gjorde till brorsans 21 års dag kolla här, körde på "barnkalas"tema, o sambon hjälpte till, d var jättekul!!!!

JAja nog om nog, Kram

Inga kommentarer: