28 juli 2010

23:09

Oj vad jag har jobbat de två sista veckorna... 2 dagar ledigt bara på massa dagar(10) men snart har jag semester igen! Ska bli jätteskönt... Till råga på allt har det varit härliga 12 timmarspass så...

Idag jag jag dock njutit med Familjen så vi har hunnit med en del! Först ur var skattkammarön och lillan ÄLSKADE det (och jag med ;) )

Efter det bar det av till Malmö för att kolla på Rolands system om garderobslösningar, vilket vi är i behov av både i hallen och i vårt nuvarande "låd o panik" rum som så småningom ska förvandlas till hobbyrum... Men har lagt det på is till hösten...

Sen hann vi med Gågatan i Malmö, Möllans ost, driving rangen och affären för att avsluta med middag hemma! Sååå härligt! Så nu har jag laddat batterierna för 12 h tors, fred, lörd o sönd!

Vårt hem börjar bli så fint med tavlor och gardiner och allt annat som gör ett hem mysigt och hemtrevligt! Känns skönt, ska bara ta tag i garaget, eller snarare förrådet och se till så vi får det färdigt nu i sommar, nästa år lär vi ha att göra med uterum mm... Så vore bra om förrådet o blivande verkstaden då var i fungerande skick!

Nu ska jag slösurfa lite till o sen kallar sängen!

Godnatt!!!
Diana

Inga kommentarer: