19 augusti 2010

09:37

Inskolning av Natalie pågår och jag börjar jobba igen idag.... Så nu back to reality.... men men det blir nog bra det med, dock e lillan så underbar just nu (har hon vatt hela tiden men nu kan man kommunicera och leka o ha kul på ett annat sätt med henne) så man vill inte lämna henne för länge :( Det är väl en mammas/förälders ständiga oro att göra ngt som blir fel.... Men samtidigt vet jag ju att hon har det bra där så jag e inte orolig på d sättet!!! Bara lite EGO ;).....

Undrar vad som händer på jobbet, var ju 2,5 v sen jag var där men som alltid när man kommer tillbaka så har väl tiden stått stilla... så känns d iallafall!!!

Träffade Pernilla igår, läs hennes blogg HÄR, o det var mkt trevligt, återupplevde min egen festperiod lite i hennes berättelser.... haha... Men saknar inte tiden som varit utan e ganska nöjd med hur det har blivit istället, bara karriären som jag ska ta mig en funderare över, Älskar mitt jobb men kommer jag att göra d om 10 år??? Liten spåkula hade inte varit fel....

Huset då, jo det blir mer o mer färdigt, har lagt om garagetaket och målat lite på garaget, skulle gjord klart d i veckan när lillan skolas in men det har bara regnat, regnat o regnat o inte lite heller så inte bästa väderleksförhållandena.... kanske bättre n vecka.... Dock e det ju fint väder idag...typiskt!!!

Under semestern var vi en natt på Karlaby krog... Rekommenderas och e sååå romantiskt o fint o god mat....

Annars e d som vanligt!!! Så nu ska jag förbereda mig för en bilfärd mot Vellinge...

Kramar

Inga kommentarer: