06 juli 2010

22:29

Så du har jag köpt mig en ny golfbag till mina klubbor...
Klicka för att visa Megabild! Ny rosa bärbag
Himla fin färg va ;) Lite tjejjig men bara lite ;) Varför ska man inte få vara det ???...
Hittat ett nytt störigt spel, lite som farmville på Facebook men ändå inte.... Farmerama heter det.... Ja annars har vi SEMESTER!!!! Hur najs är inte det ??!! Min käresta klippte häcken igår och på kvällen hade jag en väninna här, kul!!! O ikväll har min familj varit här och grillat och umgåtts! Brorsan o jag bestämde att vi skulle "Loppisa" den 7 Augusti, ska bli kul!!!!

Hmm annars har det väl inte hänt så mycket.... Jo visst ja har varit hos arkitekten idag och börjat skissa på vårt uterum/tillbyggnad.... kommer att bli sååå snyggt när det e färdigt, dock börjar vi inte förrän n år men kanske hinner gjuta plattan i höst eller till n vår.... Ska bli kul, blir dock inte som ett vanlig uterum.... men bilder kommer....

Diana

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Oj den var verkligen rosa. ;) Hoppas uterummet blir fint. Kramar

Diana... sa...

Japp rosa it is ;)