20 januari 2010

22:30

Sitter här med spikmattan och tänkte att varför inte blogga ;) Har varit sjuk i något som vi tror är vinterkräksjukan, inte sådär toooksjuk men tillräckligt för att Älsklingen har varit hemma och tagit hand om lillan medans jag legat på soffan!!

Hittat en ny favvoblogg som jag tänkte att jag skulle pucha lite för, ni hittar den här! Riktigt kul!!!

JA annars har väl veckan varit ganska trist, särskilt för mitt lilla hjärta då jag inte varit så rolig :( men ska busa med henne i morgon o på fredag o heeeela tiden fram tills att jag börjar jobba!!!! för att gottgöra liksom!

Huset börjar likna något nu, båda duscharna färdig kaklade och likaså det lilla badrummet, bara det stora kvar och hoppas kulla få klart det i helgen.... Fogning nästa helg och ja, sen e det bara annat piff kvar :)

Köpt alla saker till tvätt stugan så det ska väl också börja likna något snart!!!

Längtar.....

Kram på er!!!

Inga kommentarer: