14 januari 2010

22:19

När jag säger till folk hur länge vi är uppe på kvällarna blir de jätteförvånade.... Å då går vi o lägger oss ca 24 varje kväll, tycker inte det är speciellt sent och man får sina timmar för sig själv efter att ha nattat lillan....

Tror att rutinerna har kommit till efter mina nattpass, svårt att vända tillbaka dygnet och dessutom är både jag och sambon väldigt morgontrötta men super pigga på kvällarna..... jaja bara det funkar för en själv så e d väl inga problem eller??!!

Imorgon ska jag kakla heeeela dagen, lillan ska passas av mormor och sambon ska tjäna pengar till hushållet, han får nog att göra hela helgen sen ;) Vi har lagt in en extra spurt nu på slutet så d blir klart ngn gång..... kan man ju hoppas iallafall!!!

Packat några flyttlådor idag, ärligt talat inte så många (2 st) men nu e d gjort iallafall!!! Tänkte att om man tar några varje dag så blir det inte så jobbigt... På måndag och tisdag ska mäklare komma hit och värdera lägenheten, mest för att vi vill veta vad de tar för avgifter, så att vi kan välja mäklare och få ut lägenheten till försäljning innan vi ska flytta...

jaja d var vad som händer just nu.....

1 kommentar:

Carolina sa...

Hej! Nu är vinnaren av presentkortet på Onetex presenterad på min blogg - kika in och se om det blev du?! Passa också gärna på att delta i någon av övriga pågående tävlingar, en ny startades nu under kvällen! Ha en fortsatt fin fredagskväll. Kram Carolina