10 november 2009

15:45

Nu ska jag strax börja laga mat, idag blir det köttbullar, potatis, sås, lingon och gurka.... Gott....

Efter det ska jag träffa en väninna som jag inte träffat på ett tag o vi ska ta en fika, barnfritt :) Så man slipper vakta tekoppen och får äta sin fika utan en minisnyltare :) Najs!!!

Idag har lillan och jag varit på biblioteket och så har jag köpt en stämpel så jag kan göra fina julkort i år.... får väl se men det är min förhoppning :)

Innan man hade barn tänkte man inte på vad det innebar men idag blev jag ytterligare en erfarenhet rikare... Vi mös i soffan o plötsligt kräktes hon rakt i mitt öga= not najs kan jag tala om.... men men bara för hon e så söt så e det ok...... Eller...ja....

I morgon e det sista rytmiken, tur för de börjar bli alldeles för stora för sådant nu.... Efter det ska jag träffa en annan väninna, ska bli skojjigt!!!

Å på torsdag e det dags för oss att ha den veckliga fikan.... Har gjort en pannacotta/cheesecake idag med vanilj, jordgubb o banansmak,,, kanske god vi får se...

Middagen kallar....

Kram

Inga kommentarer: