13 november 2009

10:24

Då var man vaccinerad o aj vad ont jag har i armen idag, kan dock inte säga om det beror på vaccinet eller träningen... men tror det är en kombo.....

Lilla skrutt kryper omkring o går runt i lägenheten som en vilde just nu, sötisen!!!

Idag blir det en sväng till banken, byta skånetrafikenkort till de nya jojokorten eller vad de heter, samt bara mysa på stan o ev lunch..... Älsklingen e ju hemma o vi firar 4 år idag, bara kan man tycka, tycker vi har varit tillsammans mycket längre men samtidigt så e 4 år ganska länge 1/7 av mitt liv :) LOVELY!!!

hmm, i helgen ska vi montera dörrar i huset och sen ska vi på weekendKarlaby krog, ska bli såå najs!!!

Jag o en kompis har bokat SPA en fredag så då ska vi ha det mysigt en hel dag :) Vi har varit där en gång förut så det ska bli mysigt att komma dit igen :)

Ikväll är det IDOL!!! Mitt favvoprogram, dock när man väl har börjat titta e man fast o blir helt lessen om man missar ett avsnitt.... Jag har fastnat i sånna töntiga program just nu som Ensam mamma söker, visserligen slut nu, Mammas pojkar o Bonde söker fru..... Behövs ju inte så mycket tankeverksamhet runt dessa program o man e ganska trött på kvällarna så....

jaja nu ska jag göra mig iordning för promenaden....

Kram

Inga kommentarer: