15 april 2009

21:19

Då har man varit på mamma träff idag, många vi var, hela 7 bebisar o 7 mammor, full rulle där skratt, gråt o sömn avlöste varandra, så gulliga alla bebisar blivit dock, å stooora!!!, å nu börjar upptäcka varandra, så gulligt!

Ska på gerda i morgon, träna träna, min moral e låg men nu j-vlar ska jag iväg!!!!!

Älskling e o "leker" med sina kompisar så vi har tjejkväll, eller jag har, lillan sover nu....

Ska ha mammorna här n torsdag, ska baka mocka swirl cheesecake, e ni snälla kanske en bild kommer senare, supergod kaka dock!!! Eller kolla här, så typ ser den ut!!! GOTT!!!!!!!!!!!!!!

Har suttit o skissat på en studenttårta, ska skicka iväg förslaget snart! Men störs av dunka dunkat från grannen, fest??? en onsdag??? Hoppas de slutar vid 10, annars tar ... bofinken.... De e lite störiga dock, har renoverat på natten osv.... o häromdagen slängde mannen i lägenheter dörren i huvudet typ på Älskling o mig när vi skulle ner i garaget, jag menar håller man inte upp dörren när fullastade folk kommer gående???? Hmmm vad hände med gentlemaniteten (kan man skriva så???)

I helgen var vi o fällde träd, Älskling såg ut som värsta vedhuggaren hihi, o jag rensade rabatter, kände knappt igen mig själv men kul var det. Liten har aldrig fått så mycket luft så efteråt sov hon 7 kvart i timmen..... 

Å så har man blivit en vår äldre, ojoj vad tiden rinner på, min tårta kan man skåda på min tårtblogg :)

Kram för nu!!


Inga kommentarer: