01 april 2009

11:22

Lillan mår lite bättre idag o ligger för sig själv, igår kunde man inte släppa henne en sekund.... Ska till stan o fixa lite pengar till älsklingen o sen ska jag även fixa en present till någon :) 

Skulle fikat med mammagruppen men tycker det e bäst att inte smitta dem så vi stannar hemma idag o hoppas vi kan träffa dem nästa vecka istället....

Fått igång min nya telefon igår, så mycket finesser o så man kan göra med den..... Värsta handdatorn.... så man kan få ordning på sitt liv.... 

Skulle även hälsa på jobb, kanske gör det i slutet av veckan..... o köper lite god korv med mig hem... så blir min kära glad iallafall för det är verkligen hans favvo pålägg eller "snacks" som man också kan ha det till.....

Nu ska jag titta på top chef....riktigt roligt o se hur kassa/bra vissa e....

Kramar

Inga kommentarer: