29 april 2009

09:52

Jahapp då vad det dags för ett litet inlägg igen :)

Har en tårtbeställning i faggorna nu så har gjort blommorna o bladen o ska nu bara göra tårtan....Lila blommor som ska bilda ett kors (konfirmationstårta...) Men först fyller min älskling år så han ska firas på mitt jobb, o sen ska jag göra en liten tårta till honom med :) snälla jag ;) 

The Bopperstv, trodde inte de fanns längre men tydligen gör de det.... man lär så länge man lever....

Idag e det sång o rytmik som gäller för mig o lillan, var o tränade igår, duktigt tycker jag ;) Å sen var vi o inspekterade en i mammagruppens nya hus, jättefint, längtar tills vi också bor i hus, o det e färdigrenoverat..... Tids nog.... I helgen ska vi köra bort allt som blivit från trädfällningen....

Valborg i morgon, ska hem till ett kompispar o äta middag, ska bli trevligt.... Nästa år får man väl gå o titta på elden med lillan, o midsommarstången m.m.... så mycket man kan o ska visa för henne, ska bli kul!!!!

Jobbet ringde igår om ett recept, så gulliga de är :) Ska bli lite kul o jobba i sommar, så man inte glömmer bort allt.... o tjäna en liten slant ska inte bli helt fel heller......

Lillan har börjat vakna redan kl 7 nu, jättekul för en mycket morgontrött mamma....not.... o så sover hon nu, å då kan man själv inte sova å så e man helt slut kl 9 på kvällen.... jaja.... man överlever nog.... men lite drygt e det.....

Jaja njut nu av solen mina vänner!!!!!


Inga kommentarer: