17 februari 2010

12:15

Lillan visade sig ha lunginflammation den lilla stackaren.... Men nu mår hon bra :)

Igår var vi på föräldramöte på förskolan hon ska börja på om knappt 2 veckor... :( Lite känslosamt är det allt.... men det blir nog bra och jag tror hon kommer att tycka det är skoj!!!

Husrenoveringen går framåt.... VVS-aren är där idag och i morgon och kopplar in allt så vi har vatten i huset igen, kan vara en fördel ;) Mamma och jag ska fortsätta tapetsera på lördag samt måla lite och på söndag ska älsklingen och jag börja lägga golv.... najs!! Det kommer att bli sååå fint ;)

Annars då.... ja inte mycket träffade en gammal väninna på stan o hon vände ryggen till, mogenhet är inte en synonym med henne..... Hade sin son med sig, vad han växt!!

Ska ha mamma/pappagruppen här för sista gången i morgon, hinner vara med en veckoträff till sen men sen e d slut :( inte kul!!! Tänkte bjuda på hembakat bröd med ost och brownie/cheesecake kaka... gott eller vad!!!

Håller på att göra en ny blogg om huset, länkar dit när jag e färdig och helt uppdaterad med den :)

Kram på alla som orkar läsa detta!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrar vem den väninnan kan ha varit? :) Ses imorgon vännen. Ska bli så mysig i snö ovädret. Kramas