26 februari 2010

08:02

JA inte blir det sovmorgon längre, när man har en morgonpigg liten prinsessa som väcker en!!! Men det gör inget, måste ju bli vuxen någon gång och inte sova bort livet ;)

Planerna idag är först lekplats med liten, väninna o barn, sen förhoppningsvis sover de en liten stund å då ska vi passa på o luncha och därefter är det kontraktskrivning med de nya ägarna av vår lägenhet, ja nu e den såld! Efter det ska jag till huset o lägga lite golv med pappsen medans mannen återvänder till jobb för pokerspelning och sen ska han på återträff........ Ja det var väl dagen i det hela, på måndag ska min lillälskling börja på dagis, ångest men det går nog bra, kommer dock att sakna att vara med henne jättemycket!!!

Den 15 smäller det, då börjar jag jobba igen efter 1,5 års slappande ;) Fast har ju trots allt jobbat 3 veckor i somras och en dag i år så......

Snön ligger fortfarande kvar, undrar hur längr till, i går var det dock drygt slaskigt, hellre snö än slask!!!!!!!!!!!!

Jaja nu ska jag ägna den sista dagen åt min prinsessa!!!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till er sålda lägenhet :) Ses på tisdag, Kramar