31 december 2009

15:08

Halloj!!! dag är det nyårsafton och jag har satt ett surdegsbröd som ska in i ugnen strax.... får se hur det blir, kul e d iallafall!!!! Har även reducerat balsamvinäger som vi ska ha till förrätten med pilgrimsmusslor..... o köpt vin.... så det ska nog bli något av detta också :)


Hittade en lista på min väninna Pearlies blogg o kopierade den för att själv fylla i den, tyckte d var lite roligt :)

Ha en riktigt rolig kväll allisammans!!!!

Kram o hörs nästa år ;)

2009 års lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Skaffade hur som vi började renovera

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Susanne blev mamma :)

4. Dog någon som stod dig nära? Farfar

5. Vilka länder besökte du? Lettland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Pengar, automatiskt blir det nog så med tanke på att jag börjar jobba igen

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 18/11. Natalies ettårsdag!

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag började njuta av att vara hemma o se min lilla tös utvecklas.

9. Största misstaget? Hmm... svårt....inget direkt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mer förkyld än någonsinn, tacka lillan tror jag, och envist halsont som varade i 3 veckor

11. Bästa köpet? Klädpaket till lillan på tradera.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder till lillan, o fika.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Allt med lillan <3>14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ...vet ej... möjligtvis idolvinnarlåten....

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ??? Rofylld snarare...

16. Vad önskar du att du gjort mer? Fångat dagarna bättre. (Pearlies svar men håller med till fullo!!!)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget....

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen på både Älskling och min sida.

19. Blev du kär i år? Kärleken växer till båda två :)

20. Favoritprogram på TV? Idol, Hells Kitchen.

21. Bästa boken du läste i år? hinner ej...

22. Största musikaliska upptäckten? Duffy

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer ej ihåg

25. Något du önskade dig men inte fick? läs ovan!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Minns ej...

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Egentligen inte..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Slappig tyvärr...

29. Vad fick dig att må bra? Min familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på? E jag gammal eller men denna frågan känns lite fjortis.... ;)

31. Vem saknade du? ...

32. De bästa nya människorna du träffade? Mammagruppen <3>

Ja det var mitt 2009...

Kram igen

Inga kommentarer: