29 december 2009

09:58

SÅ har man överlevt ännu en jul med massor av mat o mys..... Lillan tyckte nog det var spännande med alla paket, hon sov inte på hela dagen så gissa om vi hade en övertrött bebis på kvällen sen.....
Men nu springer hon rundor och busar medans jag kollar lite förstrött på oprah och surfar, mannen sover...... gottegris ;)

Igår köpte vi en barnstol som man kan använda på vanliga stolar...

såå smart nu med tanke på min julklapp, en resa till London med min kära familj <3,>

I London ska vi äta på Gordon Ramsay at Claridge´s, ska bli så kul!!!! Tur att vi fick bord o att barn var välkomna, det är ju svårt o känsligt det där annars, att ta med barn på fine dining.....

Idag ska jag göra en surdeg som jag ska baka bröd av förhoppningsvis till nyår...... Annars har vi nog bestämt menyn nu till nyår, ska fira med vänner och deras barn så vi blir 4+2 mysigt!!!! Förrätt blir Baconlindade Pilgrimsmusslor med sparris, balsamicoreduktion och någon god sallad.... Huvudrätt fixar vännerna.... Dessert blir Kaffeglasstårta med digestive/chokladbotten och topping på den är kolasås med romsmak.... Nattamat blir löjromstoast med avocado, rödlök och creme fraiche.....

Najs!!!!!

Jag ska även göra en tårta till mammas födelsedag tänkte jag, får se hur den blir..... alltid lika spännande när man exprimenterar......

Jaja ha det bäst

Kram


Inga kommentarer: