04 juni 2009

13:44

solen är uppe idag med :)

Har en övertrött liten loppa som inte vill sova.... brukar ge upp efter en liten stund, men kämpar in i det sista.....

Har gjort mina första studenttårtor idag, uppdaterar lite senare i min tårtblogg..... Fick även en liten beställning tills på fredag, o så nästa student med smörgåstårtor o vanlig tårta till på söndag... Kul men busy busy.... Kunde ju spridit ut sig lite så det inte hopat sig men jaja ibland blir det så....

Nu slocknade lillan så ska låta henne sova lite här i min famn o sen ska jag passa på o städa upp i köket efter min tårtverkstad...:) Blir lite stökigt men  men, längtar till mitt nya kök, kommer iallafall att använda det n år :) ska på möte med Pani i morgon, spännande....o hade möte med rörläggaren idag... så det börjar hända saker.....

Var även en sväng på Lindex idag... Köpte en body och en pyjamas till lillan, fick med ett par strumpor, så sött!!!

S var jag tvungen o köpa sugarpastePanduro idag, min vita tog slut, å svårt att göra en studentmössa med röd massa :)

Ska testa o lägga liten nu

Puss o Kram

Inga kommentarer: