12 februari 2009

15:13

Någon som vet hur man flyttar all text o rubriker till v i denna blogg, blir knäpp på o försöka.....

Idag har jag harf besök till lunch o samma sak gäller i morgon, trevligt son tusan!!!!!!!!!! o på lördag e det dags för alla hjärtans dag, inte för att vi ska göra ngt särskillt men ändå!!!! laga god mat å mysa kanske :)

Lillan fyller snart 3 månader, vart har denna tiden blivit av kan man undra, läste om en tjej som e 16 som e två barns mamma, o hon hade inte märkt ngt bägge gångerna, hur e d möjligt????

I slutet av mars ska vi till Stockholm, ska bli så himla kul!!!! Att få komma hemifrån lite o bli "ompysslad, (vi ska bo på Carion Sign) o jag hoppas på att hinna med en tur på deras spa medans älskling e på kurs :)

Men först e det dopet som skall fixas, ska göra en "bok" tårta (biblen typ) som ska se ut ungefärsåhär men med andra blommor å så, det blir nog bra hoppas jag....

Å så kommer mammagruppen hit n vecka så ska försöka göra en kaka tills dess o stila lite med dekorationer på den :) Kanske kan få några uppdrag av dem ;) Har ju två tårtuppdrag framför mig så det skulle ju vara kul om man kunde få fler :)

Nä vardagen kallar så jag säger Kram

Inga kommentarer: