22 februari 2009

13:18

Nu sitter sambon o spelar spel med en poolare o jag sitter o surfar o fixar bilder. Tand nr 2 är på g nu också, stackars tösen, men sen dröjer d nog lite innan resten dyker upp.... Ska vaccinera henne på tisdag så i morgon tänkte jag att vi ska gå på rim o ramsor så d händer ngt kul också :)

Kolla gärna in min tårtblogg där jag lägger upp d jag gör för allmän beundran ;) eller nått....

Kanske ska passa på o gå ut en runda idag, jättefint väder, solen lyser o snön ligger vit. Igår var vi i sandby o det började toksnöa så nu e d vackert ute, om man inte ska köra bil :) 

Ska komma på lite middagstips till veckan också så vi kan storhandla idag o slippa "små"handla i veckan sen, är bestämt övertygad om att det blir dyrare så....

Jaja kram sålänge

Inga kommentarer: