20 oktober 2008

15:49


Kolla lilla tjejjen, hur cool röst har inte hon, det tråkiga är att hon vet om det o ser lite för kaxig ut men men ändå!!!!!

Idag har jag gått runt på stan i 3 timmar o kollat på alla snygga kläder jag inte kan köpa pga figur o pengar... men men det var trevligt ändå o träffade en av mina underbara väninnor :) så glad iallafall!!!

Märks att man gått upp lite i vikt, typ 10 kg, jobbigt o flåset är inte med en mer men det blir väl förhoppningsvis snart bättre!!!!

Träffade en gammal kollega o hon undrade när det var dag o när jag svarade n fredag hajade jag själv till, shit d e ju snart o e jag verkligen beredd på detta???? Har jag  något val??? = NEJ men ändå, ansvar alla max..... Det var det bästa med föräldragruppen, att man märkte att andra har / hade samma panik som en själv o samma funderingar osv!!!! så man e väl inte ensam trots att det verkligen känns så ibland!

Ska laga köttfärs sås o spagetti o överraska älskling med idag :) då blir han nog glad, hoppas jag!

Kram! 
 

Inga kommentarer: