14 juni 2010

20:47

Fotboll....JA VM har börjat och hade jag inte haft sambo hade jag förmodligen inte sett en match men nu så har jag inget val, eller jo, jag kan ju sitta o surfa huuur mkt jag vill :) Idag har jag och min lilla prinsessa haft en underbar dag!!! Vi har bla varit på ikea och köpt den här mattan:LEKPLATS Lekmatta flerfärgad Längd: 140 cm Bredd: 133 cm Luggtäthet: 270 g/m² Max. lugghöjd: 3 mm
Vi har även köpt lite fotspår som jag har pimpat hennes taklampa med...
SLÄTTHULT Självhäftande dekoration

Efter Ikea körde vi till Ängavallen och hälsade på mina kolleger och tog oss en titt på de söta små grisarna och lammen....

Därefter körde vi till Kämpinge strandbad och doppade fötterna i havet. Var väl sådär poppis men fick tagit några underbart fina foton, kanske lägger upp de senare.... Sen bar det av hemåt och en utmattad liten tjej däckade redan tio över 6 ikväll, så undrar hur tidigt man måste gå upp i morgon.... hmmmm

Glöm inte rösta på min cupcake på den HÄR länken!!!!

Nu ska jag ta tag i projekt sy gardiner till lillan och till oss...

God Kväll
D

Inga kommentarer: