02 november 2008

16:36

Jaha 2 dagar över tiden nu, drygt detta börjar bli, för som jag sa trots att man vet att det kan dröjja så ställer man in sig på ett datum......

Sov till 13 idag??!! hur e d möjligt??? har aldrig sovit så länge förr, behövdes nog, hoppas att sömnen kan sparas till senare så att jag kan ta av ett förråd sen när jag behöver d ;/ kanske eller kanske inte........

Kollade idol i fredags, vad tyckte ni om Lars??? JAg håller med Laila till viss del, han tar faktiskt upp en plats, samtidigt så har de messat runt m honom så hans "hämd" är detta, o han kan nog inte bara hoppa av eftersom det säkert finns ett kontrakt i bakgrunden.... men men värsta såpan det har blivit! Tror personligen inte att IDOL kommer tillbaka till hösten...

Var hos parenteserna igår o d var trevligt, åt middag o min tokgoda paj till efterrätt, recept kommer kanske en dag ;) Choklad i stora lass var d iallafall!!!!!! I LOVE!!!!!

Vad mer att skriva? Fick rosor av min älskling i fredags, så söt han e, undrade om vi firade ngt men han sa bara att han ville å d var sött tyckte jag!!!! Måste komma på ngn bra julklapp till honom o dessutom firar vi 3 år den 13 nov, så panik men men bättre att vara ute i god tid eller ;) 

Jaja nogsvamlat för min del!!!
Kram

Inga kommentarer: