23 juni 2008

14:11

Om typ 5 min så ska jag ta o köra till jobb men innan dess tänkte jag skriva lite här...
Var inne på gamla jobb i förrgår o det var positivt överraskande att mottagandet var så familjärt fortfarande... :) Glad blev jag!!!

Vad har annars hänt... hmm magen växer sakta men förhoppningsvis säkert.. :) Börjat känna små buffar när jag är stilla eller trycker på magen precis som om någon protesterar o inte vill bli klämd ;) Roligt men läskigt, vill att Ä också ska få känna men det får han nog om några veckor....

Sommar nu???!!! Regn blåst mm så väldans kul faktiskt=not, mamma o pappa o bror o flickvän är i Barcelona o fick ett mejl från vännen där som sa att det är 30 grader så de har det nog nice, hoppas vi får fint när vi ska till Gotland också!!!!

Annars rullar det på.... inget världsomstörtande har hänt mer än att Sverige inte kom så långt i EM o jag som inte gillar fotboll tycker faktiskt det är ganska underhållande nu :)

Måste köra, annars blir nog kollegan min sur på mig o vad vore väl värre ;)

Kramar

14:18

Dagens lista

Ros:
Min älskling för han e bäst.... igen....
Ris: Tvättdagar
Humör: bra som alltid
Att göra: Jobba o tjäna pengar :(
Väder: Blåst o regn
Hår: Uppsatt
Kläder: Bruna byxor o svart tröja
Smink: Ingenting
Saknad: Ledighet
Mat: Tacos till lunch :)
Vill ha: Ledigt!!!!!!!

Inga kommentarer: